sâmbătă, 22 decembrie 2007

Shopping Session

Ok...deci suntem in data de 22 Decembrie! Una din cele mai bune momente de shopping!!!
Teoretic lumea cumpara cadouri...O sa cumpar si eu,dar mai multe pentru mine ;;)
Concluzie...ieri am vazut Unirii si Vitan...azi mai vad 1 data vitan,poate mi-a scapat ceva:) si Plazza....( locul in care imi pun marea majoritate a sperantelor) bn si ar mai ramane Life Style si cei ce aduc haine din state sau alte tari...dar sa nu ne bagam in detalii :)

Care ar fii lista ideala de cumparaturi?
1.Cadou parinti ( deap,pentru 18 ani de chinuri merita si eu macar un cadou de craciun)
2.Cadou Boyfriend( ok eu am aflat ce imi ia el mie...si eu inca nush exact ce sa ii iau :-s , ce spuneti de un " dog tag" mai de firma asa ?)
3.Cadouri pentru prietenii mei cei mai buni...:) la ei nui asta problema stiu EXACT ce sa le iau...:-"
4. si cel mai important-restul pentru mine!

Ce mi-as putea dori de la Mos Craciun?
Ursuletii aia MARI de la Bruno( ma rog inainte erau la bruno...acum sunt pe unde ii apuci - promit un comeback pe tema ursuletilor de la Bruno)
Haine...MUUULTE haine...
Cosmetice...
Ahh da si o masina:))) See ya later....I'm going shopping

Niciun comentariu: